Metoda de lucru

Pasii parcursi impreuna in realizarea magazinului tau auto.

1. Discutie Client

Ascultam pe indelete cerintele clientului intr-o intalnire live sau intr-un live chat online. Ne sunt prezentate toate caracteristicile dorite in magazinul auto.

3. Prezentare Brief

Se prezinta clientului, brieful magazinului auto, o varianta de design, logo cat si costurile implicate si timpul de realizare pas cu pas.

5. Incepe Munca

Pe baza briefului bine stabilit cu clientul, echipa noastra de programatori si designeri incepe lucrul la magazinul atuo. Clientul poate supraveghea online desfasurarea proiectului.

7. Finalizare Proiect

In momentul in care echipa considera magazinul finalizat, respectivul proiect este populat cu continut fictiv, produse fictive si este prezentat clientului pentru acceptul final.

2. Studiu Proiect

Echipa noastra de marketing si de programare studiaza cerintele clientului cat mai detaliat, incercand sa vina cu imbunatatiri pe care clientul nu le vede.

4. Semnare Contract

Se semneaza contractul beneficiar — prestator, urmand sa fie platit un avans, se definesc termenii finalizarii cat si conditiile care trebuie sa le indeplineasca fiecare parte.

6. Marketing

Intregul proces de dezvoltare este supervizat de personalul de marketing. Totul se construieste pe baza unui plan de marketing online bine structurat.

8. Predare

Magazinul este prezentat si predat clientului (live sau online), acesta urmand sa isi adauge continutul necesar pentru ca website-ul sa devina functional vizitatorilor.



Aspecte importante in dezvoltarea magazinului auto

* Proiectul tau, pas cu pas

Pe toata durata stabilita pentru finalizarea proiectului, clientul poate urmari evolutia acestuia accesand contul personal de client, unde are acces direct la lucrul de pe site.

** Compatibilitate browsere web

Ne asumam raspunderea de a testa functionalitatea websiteurilor pe browserele moderne: FireFox 10+, Internet Explorer 9+, Safari 5+, Google Chrome. Nu suntem raspunzatori de afisarea websiteurilor pe browsere invechite.

*** Trimiterea catre motoarele de cautare

In momentul in care clientul ne instiinteaza ca websiteul este populat cu content in proportie de 80-90% echipa noastra de marketing trimite sitemap-ul siteului la principalele motoare de cautare (Google & Bing).

**** Modificari ulterioare

Orice modificare dorita de beneficiar dupa ce un plan/brief al proiectului a fost stabilit, se rediscuta cu consultantul initial din echipa noastra, urmand sa se semneze o anexa care implica modificarea briefului cat si a costului de realizare pentru respectivele modificari.

Da startul vanzarilor online!Vezi pachetele de preturi